
FAQ | Často kladené otázky
FIREMNÍ ŘEŠENÍ
On-premise
Registrace licence offline
Pokud potřebujete konzoli GravityZone registrovat offline, je třeba provést nastavení následujících rolí, což znamená instalaci databáze, webového serveru, aktualizačního serveru a komunikačního serveru (tyto čtyři role jsou nutností).
Všechny ostatní role musí být staženy z internetu podle adres a portů, které jsou k dispozici zde: https://www.bitdefender.com/support/gravityzone-communication-ports-1132.html
Poté, když přejdete na IP adresu konzole ve webovém prohlížeči, musíte vybrat Offline registraci a použít zakoupený licenční klíč, spolu s offline autorizačním klíčem (authorization code), který lze získat pouze od Bitdefenderu nebo jeho partnerů.
Po obdržení offline autorizačního klíče a jeho následného zadání přejděte do části vytvoření účtu pro administrátora konzole GravityZone.
Návod jak zabránit automatické odinstalaci Forticlienta při instalaci BEST klienta
- změňte vlastnictví všech souborů, které jste upravily výše pomocí následujícího příkazu: chown bdadmin:bdadmin detection.xml / data.xml
Jakmile jsou všechny úpravy výše uvedené provedeny, budete moct nasadit jak 32 tak i 64 bit verzi balíčku BEST vzdáleně z webové konzole, pokud máte nainstalovaný další bezpečnostní software, který byl zjištěn. Mějte na vědomí, že tyto operace nejsou podporovány nebo doporučeny a budou přepsány po každé nové aktualizaci.
Logy z Appliance
Více místa na HDD Appliance
Problémy s Databází
Příkaz Delete CLI
Update Fail error 1004
Instalace BEST
Instalace BEST - Unix a Mac
-
Na cílové koncové zařízení, stáhněte instalační soubor z Control Center nebo jej zkopírujte ze sdíleného úložiště v síti. -
Pokud máte stažený full kit, ex-traktujte soubory z archivu. -
Spusťte spustitelný soubor. -
Následujte instrukce na obrazovce.
-
Připojte se a přihlašte se do Control Center. -
Stáhněte nebo zkopírujte instalační soubor cílové koncové zařízení. -
Pokud máte stažený full kit, ex-traktujte soubory z archivu. -
Získejte práva root-u pomocí spuštění příkazu sudo su. -
Změňte oprávnění k instalačnímu souboru, tak aby jste jej mohly spustit:
# chmod +x installer -
Spusťte instalační soubor:
# ./installer -
Pro zkontrolování, že agent byl nainstalován na koncovém zařízení, spusťte následující příkaz:
$ service bd status
Instalace bez Automatické Odinstalace
Stuck updatu v konzoly
Product Update stuck downloading
Jak opravit chybu certifikátu GravityZone?
-
Pomocí WinSCP, nahrajte archiv hydra.tgz do GravityZone appliance, zvolte cestu /home/bdadmin
-
Připojte přostřednictvím SSH připojení k Applianci, přihlašte se jako bdadmin uživatel proveďte následující příkazy:
sudo su
cd /home/bdadmin
service vasync stop
service nginx stop
rm -f /opt/bitdefender/certs/hydra.crt
rm -f /opt/bitdefender/certs/hydra.key
mongo devdb -u bd -p 'VASE_HESLO_OD_DATABAZI'
webcrtchunkid = db.settings.files.distinct("_id",{"filename":"web_crt"})
webkeychunkid = db.settings.files.distinct("_id",{"filename":"web_key"})
db.settings.files.remove({filename:"web_crt"})
db.settings.files.remove({filename:"web_key"})
db.settings.chunks.remove({"files_id":{$in:webcrtchunkid}})
db.settings.chunks.remove({"files_id":{$in:webkeychunkid}})
exit
tar zxf hydra.tgz -C /opt/bitdefender/certs/
service vasync start
service nginx start
service ecs restart
service runProcessorController restart
Certifikáty webové konzole se vyresetovaly na výchozí, podepsané Bitdefenderem.
Problémy s deploymentem: NT STATUS NETLOGON NOT STARTED?
Jak probíhá deployment na systémech Windows, Linux & MacOS?
-
Na cílovém koncovém bodě připojit se do Centrální Správy (Control Center) a stáhnout balíček nebo zkopírovat to ze síťového úložiště v síti.
-
V případě že byla stažená plná sada (full kit), extrahujte potřebné soubory z archivu.
-
Spusťte instalační soubor.
-
Následujte instrukcím na obrazovce.
-
Na cílovém koncovém bodě připojit se do Centrální Správy (Control Center) a stáhnout balíček nebo zkopírovat to ze síťového úložiště v síti.
-
V případě že byla stažená plná sada (full kit), extrahujte potřebné soubory z archivu.
-
Získejte root práva provedením příkazu sudo su
-
Změňte přístupová práva instalačního souboru: # chmod +x installer
-
Spusťte instalační soubor: # ./installer
-
Ověřte zda klient byl nainstalován: $ service bd status
-
Pokud všechno proběhlo v pořádku, koncový bod se objeví v konzoli ve stavu managed během několika minut
Co dělat v případě chyby filesystému GravityZone?
sudo suls /dev/mapper# identify the system disk of the GravityZone appliance (it may be named gzva-root, gzva-data, gz-data or gz-root)# replace the identified name in the below command to run a disk check:fsck -f /dev/mapper/gzva-root# if prompted, select yes to all presented questions if errors are encountered and a repair should be doneexit
Jak rozšířit místo na disku v terminálu GravityZone?
-
Udělejte snapshot vaši applianci
-
Vypněte applianci a přidejte nový HDD (něco mezi 80-100 GB, podle vašich preferenci)
-
Zapněte applianci a určete název nově přidaného disku; název by měl být /dev/sdb pokud rozšíření se nikdy předtím neprovádělo
-
Proveďte následující příkazy:
- resize2fs /dev/mapper/gz-gz--data
- lvextend -l +100%FREE /dev/mapper/gz-gz--data
- vgextend gz /dev/sdb
- pvcreate /dev/sdb
- sudo su
-
V případě že váš HDD nemá název sdb (např. sdc, sdd atd.) změňte písmeno písmeno v příkladech na odpovídající vašemu nastavení. Pro ověření rozšíření proveďte df -h
Jak se provádí export logů z appliance?
sudo su
cd /home/bdadmin
rm -rf gz"
rm -rf log*
wget https://download.bitdefender.com/business/tools/LogCollector/logcollector.tgz
tar xzvf logcollector.tgz
./logcollector enable
Reproduce the issue - login to the web console
./logcollector all save disable
Po té pomocí WinSCP stáhnout archiv a odeslat k analýze.
Instalace Bitdefender Mobile Security for Android z Google Play
Instalace Bitdefender Mobile Security for iOS z účtu Bitdefender Central
Přejděte na Bitdefender Central a přihlaste se ke svému účtu.
Nenašli jste co jste hledali?
Cloud
Přidání společnosti
Vytvoření nové společnosti
Vytvoření Instalačního Balíčku
Odeslání odkazu ke stažení
Přidání nového instalačního Balíčku
Vytvoření odkazu ke stažení
Stažení Balíčku