pic-faq.png
 

FAQ  |  Často kladené otázky

DOMÁCNOSTI

Bitdefender pro domácnosti 

Instalace


Jak přidat předplatné do Bitdefender Central a instalovat na zařízení? Do webového prohlížeče zadejte adresu https://central.bitdefender.com Pokud se stránka nezobrazí v českém jazyce automaticky, přepínání jazyka naleznete na stránce úplně dole Založte si účet výběrem „ Vytvořit“ nebo se přihlašte pomocí Vašeho Facebook, Google nebo Microsoft účtu. Po příhlášení jděte do sekce „ Moje předplatné“ a zde zvolte možnost „ Aktivační kód Vložte Váš aktivační kód Nyní stačít přejít do sekce Moje zařízení a zde zvolit Instalovat Bitdefender Poznámka: Pro instalaci na Windows Vista nebo XP musíte zvolit možnost „ Získejte kompatibilní verzi"




Problémy s aktivací


V případě že se Bitdefender neaktivuje automaticky, zkontrolujte prosím připojení k internetu, případně zda programy třetích stran připojení k internetu neblokují.

Pokud jste si jistí že je připojení v pořádku, postupujte následovně:

Odinstalujte stávající produkt pomocí odinstalačního nástroje.

Restartujte zařízení. Následně stáhněte nový balík z vašeho účtu Bitdefender Central (původní zařízení odstraňte ze správy).

Pozor tento balík se nesmí přejmenovat. Balík spusťte s právy administrátora.

Držte se pokynů při instalaci.

Následně vyčkejte, zařízení se v konzoli aktivuje automaticky.

V případě, že aktivace automaticky neproběhne, je možné se manuálně přihlásit.

Pokud přihlášení vykazuje chyby, bude vaše zařízení pravděpodobně blokovat aktivační služby Bitdefender. Vypněte tedy všechny aplikace třetích stran které mohou ovlivnit provoz a postup opakujte (předchozí Antiviry, Firewall, ATC atd…).




Odinstalace produktu


Pozor! Bitdefender má tři komponenty: Doporučujeme využít Odinstalační nástroj.

Po dokončení odinstalace restartujte zařízení.




Mám dva kódy a chci je aktivovat


Nelze mít zároveň více než jedno předplatné produktů z klasické řady Bitdefenderu ( Antivirus Plus, Internet Security, Total Security) v jednom Bitdefender Central účtu.

Chcete-li spravovat více zařízení z jednoho účtu, doporučujeme zakoupit produktové balíčky obsahující více zařízení.
Do jednoho účtu Bitdefender Central jde zadat vždy pouze JEDNA licence.




Instalace Bitdefender Mobile Security for iOS z účtu Bitdefender Central


Přejděte na Bitdefender Central a přihlaste se ke svému účtu. Klepněte na ikonu Menu v levém horním rohu a zvolte Moje zařízení. V záložce Moje zařízení klepněte na ikonu + Vyberte ze seznamu Mobile Security a poté klepněte na Přejít na App Store Klepněte na Instalační ikonu v okně App Store




Instalace Bitdefender Mobile Security for Android z účtu Bitdefender Central


Bitdefender Mobile Security je možné spustit pouze na zařízeních s Android 4.0 a vyšší. Na Vašem mobilním zařízení přejděte na Bitdefeder Central Přihlaste se ke svému účtu Bitdefender Central. Klikněte na ikonu Menu v levém horním rohu a zvolte Moje zařízení V záložce Moje zařízení klepněte na ikonu + Ze seznamu vyberte Bitdefender Mobile Security a poté klepněte na Jít na Google Play. Na obrazovce Google Play klepněte na Instalovat: Po dokončení instalace otevřete aplikaci a přihlaste se do vašeho účtu Bitdefender Central.




Nenašli jstel co jste hledali?


Pokud jsme zde Váš dotaz nezodpověděli zde, neváhejte kontaktovat naši podporu.




Instalace Bitdefender Mobile Security for Android z Google Play


Otevřete obchod Google Play. Vyhledejte Bitdefender Mobile Security & Antivirus. Vyberte aplikaci Klepněte na Instalovat Po dokončení instalace otevřete aplikaci a přihlaste se do vašeho účtu Bitdefender Central.